קייטרינג בוטיק

קייטרינג בוטיק לאירועים

קייטרינג בוטיק לאירועים יוקרתיים

שירותי קייטרינג בוטיק בהנהלת השף מאור נתן משלבים חוויה של יוקרה. המילה בוטיק נפוצה יותר בענף המלונאות והאירוח הכפרי ובאה לבטא שם את תחושת הפרטיות, היוקרה והסטייל, ובאירועי בוטיק בכוונה לאירוח שהוא מצד אחד קלאסי אך בשילוב חדשנות קולינרית.

 

בקייטרינג בוטיק לאירועים הדגש הוא לתת לאורחים את תחושת הבידול והייחודיות למשהו שונה באירוע שלהם. השוני בקייטרינג בוטיק אינו דווקא על ידי כך שהאוכל יהיה טעים מהרגיל אלא האווירה כולה צריכה להיות שונה וייחודית.

קייטרינג לאירועים מאור נתן

בשירותי קייטרינג בוטיק מקפידים להגיש את המנות הטעימות ביותר

המתאימות ביותר לאופי האירוע כך שההקפדה על הדברים הקטנים והחשובים ביותר הם אלו שבזכותם נוצרת בסופו של דבר חגיגה אמיתית.

יחד עם זאת, רק קייטרינג בוטיק לאירועים אינו מספיק. לחגיגה הקולינרית צריך גם לשלב קונספט מתאים ולשלב בין סגנון ההגשה הנכון ביותר לאופי האירוע. אם אתם מעוניינים ללמוד על סגנונות ההגשה שאנו מציעים תוכלו ללחוץ כאן ולקרוא על סגנונות ההגשה והשירות שאנו מציעים.

מי אנחנו? ואיך הוסמכנו לתת מענה כל כך מיוחד עבור קייטרינג בוטיק לאירועים?

מאור נתן היא חברה למתן שירותי קייטרינג שף לאירועים שהוקמה בשנת 2011 ע"י השף המוכשר מאור נתן.

השף מאור נתן הינו מסטר שף מטעם האוניברסיטה העברית ועוסק בבישול משנת 2002 מאור רכש ניסיון והשכלה קולינרית במסעדות הטובות בעולם ובישראל.

 

את שירותי קייטרינג בוטיק לאירועים הוא הקים בשנת 2011 ומאז ועד היום משרת נאמנה לקוחות רבים ומעניק שירותי קייטרינג בשיטת השף פרטי. כלומר, הכל מתבשל במקום האירוע ומול האורחים, חומרי גלם מיוחדים וטריים. לפריטים אודות השף לחצו כאן.

ולפרטים נוספים אודות סוגי השירות המוצעים באתר מאור נתן לחצו כאן על אודות השירות.

בכמה מילים על איך אנו עובדים

ב קייטרינג בוטיק לאירועים בהנהלת השף מאור נתן, יעזרו לכם לבחור ולהרכיב תפריט בוטיק ייחודי. נדאג לכך שסוג ההגשה (הגשה אישית, בופה, מרכזית, אנגלית, צרפתית ועוד, המתוארים באמנות השירות) יתאים במדויק לאופי האירוע המתוכנן.

 

כמו כן, נביא איתנו את כל כלי ההגשה והלוגיסטיקה המתאימים, שירות מלצרים ובעצם את המסעדה אליכם. אנו מזמינים אתכם להיעזר בנו בתכנון האירוע שלכם ונשמח לייעץ לכם כיצד ניתן לעשותו באופן מושלם.

 
 

לפרטים נוספים אודות קייטרינג בוטיק לאירועים בהנהלת השף מאור נתן:

 
צלצלו עכשיו למאור נתן 050-786-7711 או צרו קשר בטופס הבא ונחזור אליכם עם פרטים והצעות.
שף פרטי לארוחת גורמה מאור נתן

במיוחד בשבילך

אירועי שף החל מ 150 שח

מ 150 ועד 500 שח לסועד!

רוצה להתייעץ עם השף?