צ'קליסט חובה איך לבחור קייטרינג לאירוע

פלייטינג ארוחת שף

אם אתם מתכננים אירוע פרטי עם שף או קייטרינג לאירועים ועדיין בשלב הבדיקות, מומלץ מאוד להקדיש 2-3 דקות לקרוא את הצ'קליסט במאמר הזה שיעשה לכם סדר וארגון בכל התכנון של אירוע קייטרינג.

זה יעשה לכם סדר מבחינת המחירים, איך לבחור חברת קייטרינג לאירועים, סוגי שירות ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת קייטרינג.

רגע לפני שנצלול לצ'קליסט חובה לתכנון קייטרינג לאירוע

קייטרינג לאירועים קטנים עד הבית הפך בשנים האחרונות לטרנד מתפתח ומוביל ונגיף הקורונה תרם לכך בונוס ניכר

 

עם השנים גדל באופן משמעותי הצורך והשירות של קייטרינג לאירועים עד הבית, בגינה, בקיבוץ ולא באולם אירועים ובעיקר בעקבות תקופת הקורונה בה המסעדות לא עבדו זמן ממושך ואנשים התחילו לעשות אירועים בחצר.

 

באותה תקופה צמחה תעשיית הקייטרינג ושף עד הבית במאות אחוזים ואנשים גילו שיש קסם מיוחד בהפקת אירועים קטנים והרבה יותר באירועים המוניים באולם. ולכן אם פעם חתונות היו 700 ו 800 אורחים, היום ישנה גישה מודרנית יותר שבה הכל נעשה קטן יותר אך איכותי יותר ולכן היום אירועים כמו חתונות ובר מצוות כבר נעשים בחצר הבית או במתחמי אירועים קטנים ואורבניים.

 

הרבה אנשים גילו שהפקת יום הולדת עם חברה שמתמחה בקייטרינג לאירוע קטן מעלה את רמת החוויה הכוללת, הן מבחינה קולינרית וכמובן גם מהצד החברתי.

 

צ'קליסט 10 הדיברות לבחירת חברת קייטרינג לאירועים

ראשית יש לבדוק ביקורות על חברת הקייטרינג, לבדוק במדיות החברתיות מה אומרים עליהם ואף לבקש לשוחח עם לקוח או שתיים, וכן באתר הקייטרינג אם קיים. כמו שלא תרצו ללכת לרופא, עורך דין וכדומה, ללא המלצה כך לא תרצו להזמין שף חברת קייטרינג  ללא המלצה.

לברר על השף של חברת הקייטרינג ולא רק להתנהל מול איש המכירות של החברה.

 

שף טוב צריך שיהיה לו מינימום 10 שנות ניסיון כשף כולל תעודת שף או ניסיון במסעדות טובות, כך שאם הציפיות הקולינריות שלכם גבוהות כדאי לבחור חברת קייטרינג שיש לה שף עם מספיק ניסיון באירועים.

בדרך כלל אירועי קייטרינג מתקיימים בימי חמישי או שישי לחתונות צהריים, ואם התכנון שלכם הוא להפיק אירוע בשבת, יש לבדוק עם חברת הקייטרינג כי לא לכולם יש את היכולת לעבוד בשבתו ובגלל נושא הכשרות.

אם יש לכם אורחים שרגישים לגלוטן  ובקשות חריגות למזון  כמו צמחונות או טבעונות, יש לבדוק שחברת הקייטרינג  מוכנהלבצע שינויים בתפריט על מנת לענות על צורך זה.

במידה והאירוע שלכם צריך להיות כשר, יש לבדוק עם חברת הקייטרינג שיש לה תעודת כשרות ולא רק שמבטיחה שתרכוש את האוכל כשר.

עם זאת, יש חברות קייטרינג שמצהירות שהם מבשלות כשר אך ללא תעודה, ויש גם לקוחות שאותם זה מספק, לכן אם זה בסדר עבורכם אז מעולה.

כדאי לבדוק כבר בשלב הראשוני שחברת הקייטרינג מגיעה לאזור בו מתקיים האירוע, ואל תחכו לרגע האחרון כי עניין המיקום משפיע במידה רבה על הצעת המחיר שתקבלו.

חשוב מאוד לוודא שחברת הקייטרינג שהחלטתם לעבוד מולם  הם אנשים חברתיים ונעימים לעבודה, שכן אירוע קייטרינג שכולל צוות שירות ועריכה טומן בחובו גם כימיה וחיבור עם האנשים שתעבדו מולם. 

כמו בכל דבר  שנרכוש בחיים כך גם באירועי קייטרינג צריך לשאוף למקסם את הערך מול המחיר, כך שנקבל את המחיר הטוב ביותר עבור השירות הטוב ביותר. לפעמים ניכר שיש פרדוקס וצריכים לעשות פשרות, הן של המחיר כדי לקבל שירות וערך טובים יותר, או לחילופין פשרות בנושאי השירות. והכל תלוי במה חשוב לכם יותר בסדר העדיפויות.

מחירי אירועים קייטרינג נעים סביב ה 350 ₪ ומעלה לסועד אם מדובר באירועים שכוללים צוות שירות, תפריט בשרים או ריהוט. במקרים בהם תבקשו לרכוש רק את האוכל מוכן מחברת הקייטרינג המחירים ינועו סביב 200 ש"ח לסועד.

כשניגשים לבחור חברת קייטרינג בוטיק לאירועים או שף אישי שידאג להפיק אירוע כזה, מאוד חשוב לבדוק שיש להם את כלל האופציות לאירוח. הווי אומר, כלי הגשה ועריכה, צוות הגשה, ציוד מטבח, ריהוט במידה ורלוונטי וכדומה.

אם זו הפעם הראשונה שאתם מתכננים אירוע פרטי עם שף או חברת קייטרינג מתמחה, כדאי שתקראו גם את הרשימה הזו של הטיפים להעצמת חווית האירוח ולהפוך את האירוע מאירוע רגיל לאירוע בלתי נשכח.

לסיכום

נתחיל מהסוף – מזה שהאירוע שלכם צריך להיות מיוחד וטעים, ולכן כפי שקראתם בצ'קליסט צריך לבדוק כמה דברים חשובים  כדי שזה יקרה.

ישנם מספר גורמים שכדאי לשים אליהם לב בבחירת קייטרינג לאירוע שיעלו את רמת הסבירות שזה יצליח.

לגבי המחירים של קייטרינג לאירועים  כדאי לדעת שכמו בכל תחום, אין דבר כזה יקר. יש דבר כזה "יקר בשבילי" או לא נכון בשבילי, יכול להיות ש מה שיקר לכם, זה מחיר סביר בהחלט ביחס לעבודה ותמורה ולאחרים זה כלל לא יקר. לכן אתם צריכים תחילה לבדוק מה חשוב לכם באמת, ולבדוק מי יכול לספק את מה שחשוב לכם ואז עניין בדיקת המחיר תהיה נכונה לכם יותר.

לקריאה אודות סוגי השירות לחצו כאן

אצל השף מאור נתן המחירים מאוד מודולריים, כך שמצד אחד ניתן לבחור אירוע קייטרינג בשירות מלא הכולל הכל – תפריט שף, כלי הגשה ועריכה, צוות, ציוד בישול, ריהוט, עיצוב שולחן, תפריט יין, בר קוקטיילים וכדומה. או לחילופין ניתן לבחור בשירות חלקי, למשל –  תפריט שף, ללא צוות, ללא תפריט יין, ללא ריהוט, ללא כלי הגשה וכדומה.

לדף המחירים לחצו כאן

השף מאור נתן הינו בוגר מסטר שף מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים (כן פעם היו לימודים כאלו בפקולטה לחקלאות), בוגר מסעדות משליין בניו יורק, שף מארח בביתו וכמו כן שף פרטי שמגיע עד לבית הלקוח להפקת אירועי יוקרה.

לקריאה מורחבת אודות השף מאור נתן לחצו כאן

בנוסף, אצל מאור תמצאו מגוון רב של סוגי תפריטי אירועים. החל מתפריטים אוניברסליים הכוללים מנות שף ממגוון לאומים כגון, מטבח צרפתי, איטלקי, יפני, ים תיכוני. ועד תפריטי בשר שמותאמים לקרניבורים אמיתיים הכוללים נתחי טומהוק, אנטריקוט ובשרים מיושנים ואף מעושנים הנפרסים על בוצ'רים וגזעי עץ.

 

וכן גם תמצאו תפריטי אירועים קלאסיים, תפריטי טעימות יוקרתיים המגיעים בליווי התאמת יינות ועד. לעיון בסוגי התפריטים לחצו כאן

 

לבירורים ופרטים נוספים אודות קייטרינג מאור נתן: 

צלצלו עכשיו למאור נתן 050-786-7711 או צרו קשר בטופס הבא ונחזור אליכם עם פרטים והצעות.

 

שף פרטי לארוחת גורמה מאור נתן

במיוחד בשבילך

אירועי שף החל מ 150 שח

מ 150 ועד 500 שח לסועד!

רוצה להתייעץ עם השף?