קייטרינג לחתונה

מחפשים קייטרינג לחתונה? מאור נתן מציעים שירותי קייטרינג לחתונה הכוללים צוות שירות, דוכני מזון, כלי הגשה וכל הנדרש לחתונה קולינרית ובלתי נשכחת

קייטרינג לחתונה עם מאור נתן

קייטרינג לחתונה בהנהלת השף מאור נתן כולל הקפדה רבה על החוויה הכוללת של האירוע, החל מתפריט עשיר ואוניברסלי שיתאים לכלל האורחים ועד סוגי שירות והגשה הנתפרים במיוחד לאופי הקהל וסוג האווירה הרצויה בו.

 

אירועי החתונות שאנו מציעים יכולים להתקיים בכל מקום, בחצר הבית, בטבע כגון חוף ים, מדבר, קיבוץ, חווה וכדומה. או גם בתחמי אירועים מאורגנים כגון גני אירועים השוכרים קייטרינג לחתונות חיצוני.

 

קייטרינג מאור נתן ערוכים לוגיסטית להפקת אירועים בכל המקומות כולל הספקת דוכני מזון עם מנות שף בהרכבה עצמית, שירות מלצרים מסתובבים עם מנות גורמה ועוד.

סוגי קייטרינג לחתונות

אצל מאור נתן קיימים שלשה סוגים של שירותי קייטרינג לחתונות:

סגנון 1 – החתונה הקלאסית כוללת דוכני מזון בקבלת פנים בשעת ההתכנסות ולאחר מכן מנות ראשונות לשולחנות + סלטים ומתבלים, ולאחר מכן הגשות של המנות העיקריות לשולחנות, ובסוף האירוע קינוחים + דוכן אפטר פארטי.

 

סגנון 2 – החתונה המודרנית כוללת דוכני מזון בשילוב מלצרים מסתובבים עם מנות פתיחה בסגנון פינגר פוד + קוקטיילים לשעת ההתכנסות. לאחר מכן כניסה לאולם לנשנושי סלטים ומטבלים. לאחר מכן מנות עיקריות לשולחנות (או פתיחת דוכני עיקריות, או הגשות אישיות), לאחר מכן שולחן קינוחים עם שואו של קרח יבש קוקטיילים ועשרות סוגי קינוחים. ולבסוף דוכן אפטר פארטי.

 

סגנון 3 – חתונת קוקטייל כוללת דוכני מזון בשילוב מלצרים מסתובבים עם מנות פתיחה בסגנון פינגר פוד + קוקטיילים לשעת ההתכנסות. לאחר מכן מנות עיקריות בדוכני מזון בשילוב מלצרים מסתובבים עם מנות פינגר פוד. לאחר מכן שולחן קינוחים עם שואו של קרח יבש קוקטיילים ועשרות סוגי קינוחים. ולבסוף דוכן אפטר פארטי.

איך אנחנו עובדים?

במאור נתן יבררו אתכם את מס' המוזמנים תאריך ומקום האירוע ויתאמו לכם פגישת ייעוץ עם השף על התפריט וסוגי השירות הנכונים והמתאימים ביותר לסוג האירוע שלכם. ראו ערך אומנות השירות.

 

לאחר מכן תקבעו יום לטעימות בו השף מאור נתן יבשל לכם ארוחת טעימות בביתכם או בווילה שלו לאירועי בוטיק בשרון, לנוחיותכם ובחירתכם.

 

אנו ממליצים לכם לראות את העבודות והאירועים שעשינו בעבר, ניתן להתרשם מדף הפייסבוק שלנו, דף האינסטגרם של השף מאור נתן, או גם כאן באתר, בהמלצות וחוות דעת שכתבו לנו לקוחות.

 

בשירותי הקייטרינג לחתונה בהנהלת השף מאור נתן ניתן לכלול את הריהוט, כלי הגשה ועריכה מפורצלן וזכוכית, מפות ומפיות בד, עיצוב שולחנות, שירות מלצרים ואירוח, מנהל/י אירוע ועוד. לפי הצורך הנדרש.

 

עם ניסיון של כ 20 שנים באירועי בוטיק ללא פשרות ומאות לקוחות מרוצים אנו בטוחים שגם החתונה שלכם תהיה בלתי נשכחת עם מאכלים משובחים שכולם יתענגו וייהנו.

לבירורים ופרטים נוספים אודות קייטרינג לחתונה:

צלצלו עכשיו למאור נתן 050-786-7711 או צרו קשר בטופס הבא ונחזור אליכם עם פרטים והצעות.

שף פרטי לארוחת גורמה מאור נתן

במיוחד בשבילך

אירועי שף החל מ 150 שח

מ 150 ועד 500 שח לסועד!

רוצה להתייעץ עם השף?