קייטרינג לאירועים עסקיים

דף הבית » קייטרינג לאירועים עסקיים

קייטרינג לאירועים עסקיים עם שף מאור נתן

אם חיפשתם קייטרינג לאירועים עסקיים המתמחה בהשקות מוצר, כנסים וכדומה אנו מזמינים אתכם להתרשם משירותי השף מאור נתן עם קייטרינג לאירוע עסקי עם טאצ' אישי והקפדה בכל אירוע.

 

הייחודיות שלנו כחברת קייטרינג המציעה קייטרינג לחברות וארגונים היא בכך שהשף מאור נתן הוא גם הבעלים ולו ניסיון רב באירועי חברה פשוטים ומורכבים כאחד.

 

התפריט נבנה לפי סגנון ומטרת האירוע. כך למשל נציע לכם תפריט כיבוד קל לכנס, תפריט מגשי אירוח להרמת כוסית או תפריט מלא יותר לימי עיון הכולל ארוחות בוקר, צהריים או בראנץ'.

 

אצל מאור נתן ניתן גם לתכנן אירוע עסקי יוקרתי יותר עם ארוחת גורמה מיוחדת הכוללת מנות ראשונות, סלטים, מנות עיקריות, קינוחים וכדומה. כול אלו ועוד, שף מאור נתן יציע בפניכם אפשרויות רבות ומגוונות לקונספט אירוע עסקי מוצלח.

 

יש לכם אירוע עסקי וצריכים עזרה עם ספקים? 

בנוסף לכך, עם השנים והניסיון שצברנו בשירותי קייטרינג לאירועים עסקיים, יצרנו גם שיתופי פעולה מדהימים עם ספקים רלוונטיים ונשמח לחבר ולעזור אם תבקשו.

 

בין אם זה עזרה בחיפוש ספק השכרה למסכים ומצגות, השכרה של שולחנות וריהוט או מתחם אירועים המותאם לאירועים עסקיים, או אולי חיפשתם מקום עם חלל פתוח? כול אלו ועוד, אנו כאן נשמח לסייע ולייעץ לכם.

 

כמו כן, אם חיפשתם קייטרינג לאירוע עסקי קטן, אצלנו מספקים שירות גם לחברות קטנות. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה.

 

אנחנו מאזור השרון ומגיעים לכול אזורי הארץ עם חומרי גלם טריים, שירות מלצרים נהדר ומקצועי, שתייה קלה וחמה ועוד תוספות שיכולות לשדרג ולמקסם את האירוע המתוכנן.

לבירורים ופרטים נוספים אודות קייטרינג לאירועים עסקיים: 

צלצלו עכשיו למאור נתן 050-786-7711 או צרו קשר בטופס הבא ונחזור אליכם עם פרטים והצעות.

שף פרטי לארוחת גורמה מאור נתן

במיוחד בשבילך

אירועי שף החל מ 150 שח

מ 150 ועד 500 שח לסועד!

רוצה להתייעץ עם השף?