סדנאות בישול

סדנאות בישול שף פרטי מאור נתן

סדנאות בישול עם השף הפרטי מאור נתן

סדנאות בישול וקורסים גסטרונומיים אותם מציע שף מאור נתן, הן ללא ספק חוויית טעמים בפני עצמה וכשחוויה זו באה בשיתוף רכישת ידע קולינרי בתחומים מרתקים במיוחד, תוכלו לשפר את כשורכם במטבח הביתי הן מבחינה מעשית והן מבחינה תיאורית.

סדנאות בישול עם השף מאור נתן

סדנאות הבישול שאנו מציעים הינם חוויתיות ומעשיות ומתאימות לאנשים שמעוניינים לקחת את כישרונות הבישול שלהם צעד אחד קדימה, כשנושא כל סדנה ממוקד לתחום אחד, כפי שתראו בהמשך. למשל, סדנאות בישול גורמה, סדנאות בישול בשר, סדנאות אוכל בריא וכדומה.

 

מספר המשתתפים בסדנאות הבישול הוא בין 10 ל 15 משתתפים בכל סדנה וישנן סדנאות ייחודיות ממש שמקסימום המשתתפים בהם הוא 10. למשל סדנת בישול גורמה שתראו בהמשך.

ההבדל בין סדנאות בישול רגילות ל "מיני סדנה"

מלבד סדנאות הבישול הפורמליות אותם מציע השף מאור נתן, ניתן למצוא גם קונספט מעניין של ארוחת שף + מיני סדנה – כאשר הרעיון של ה "מיני סדנה" הוא בארוחת שף שמתבשלת מול עיני האורחים ותוך כדי הבישול והצילחות השף מאור מדגים ומסביר על הכנת המנות.

 

המיני סדנה זו לא באמת סדנת בישול כפי שהשף מאור מציע כאן, אלא מעין מיני סדנה בה ניתן לחוות את ארוחת השף והבישול באופן פרקטי ומחבר. 

סדנת ארוחת גורמה עם השף מאור נתן

זמנים של הסדנאות בישול והמיקום שלהם

הסדנאות בישול שהשף מאור נתן מלמד מתקיימות בוילה שלו לאירועים בנתניה ומשך כל סדנה כ 3 שעות בהם נלמד תוכן תאורתי במשך כ 30 דקות ולאחר מכן מתחילים בבישול ובפרקטיקה של נושא הסדנה.

 

הרשמה לסדנאות בישול ודברים שצריך לדעת מראש

על מנת להירשם לסדנאות בישול חווייתיות בהנהלת השף מאור נתן, לפניכם מגוון סוגי סדנאות בישול לבחירתם. וכחלק מהמבנה של התוכן הנלמד בכל סדנה ישולבו אלמנטים בין לאומיים, טיפים מעניינים, היסטוריה של המנות והמודרניזציה שלהם.

וזאת מתוך מטרה לתת למשתתפים ידע רחב ומקיף בנושאים הנלמדים.

לקראת סיום, נסעד את הארוחה שבישלתם וגם נתרגל משוב על האופן בו בושלו המנות.

יחס לבבי ומקצועי לכל משתתף!

 

מעוניינים להירשם לסדנאות הבישול שלנו?

צלצלו עכשיו למאור נתן 050-786-7711 או צרו קשר בטופס הבא ונחזור אליכם עם פרטים ותאריכים.

שף פרטי לארוחת גורמה מאור נתן

במיוחד בשבילך

אירועי שף החל מ 150 שח

מ 150 ועד 500 שח לסועד!

רוצה להתייעץ עם השף?