אודות השירות

קייטרינג לאירועים יוקרתיים שף מאור נתן

אודות שירותי שף מאור נתן

בדף זה תקראו על כלל השירותים שמציע לכם השף מאור נתן. אך מעבר לסוגים השונים של השירותים אותם הוא מציע ולניסיון הרב שבהמשך תוכלו להתרשם, השף הפרטי מאור נתן שם את נושא השירות המקצועי והאכפתי בקדמת הבמה של מוצריו ושירותיו.

 

השירות אותו מאור מציע ללקוחותיו הוא בראש ובראשונה שירות לכל מוצר ועניין ולאחר מכן, הוא מציע גם מוצרים – מוצרים כגון, שף פרטי, קייטרינג לאירועים, סדנאות בישול, אירוח בוילה פרטית, ייעוץ קולינרי וארוחות שף טו-גו.

 

השירות אותו מאור מציע ללקוחותיו מתאפיין באינטימיות והבנה מעמיקה של הצרכים הפרטיים של כל לקוח. אודות אומנות השירות

מיהו שף פרטי מאור נתן

אודות שף פרטי מאור נתן

בהמשך תוכלו לקרוא בהרחבה אודות השף מאור נתן אך בקצרה מדובר בשף יליד 1986 ובוגר לימודי מסטר שף מטעם האוניברסיטה העברית ועם מעל 15שנות ניסיון בבישול ואירוח במיטב המסעדות הטובות בישראל ובניו יורק.

 

כיום מאור הוא שף פרטי המתמחה בפיתוח ואירוח שירותי הסעדה מגוונים, משרותי שף פרטי עד הבית, קייטרינג לאירועים, ארוחות שף טו-גו ועד עזרה בהקמה וליווי פרויקטים בענף האירוח ומערך המזון. מאור הוא שף פרטי עם ניסיון רב בארוחות שף בארץ ובחו"ל. עבד בעבר כ 3 שנים במסעדת "דניאל" (3 כוכבי משליין) של השף דניאל בולו במנהטן.   עוד אודות השף

 

 

שירותי שף פרטי

 

סלק וגבינה כחולה שירותי שף פרטי לאירועים

שירותי שף פרטי זה כמו לומר ארוחת שף במסעדת שף יוקרתית, אך שירותי שף פרטי עד הבית מסעדת השף מתניידת היישר אצל בית הסועדים אשר נהנים משירות ברמה הגבוהה ביותר.

 

איכות אוכל וטעמים יוצאי דופן, כלי הגשה מעניינים והכל על מנת שהאורחים ירגישו בבית הפרטי שלהם תענוג אמיתי ושלווה גסטרונומית. שף עד הבית

שירותי קייטרינג לאירועים

קייטרינג לאירועים מאור נתן

השף הפרטי מאור נתן מציע שירותי קייטרינג בוטיק לאירועים הכולל הפקה קולינרית וייחודית תוך מתן דגש על טעמים אישיים ושירות מקצועי ומוקפד.

 

נציע לכם מקומות יפים לחגוג בהם את האירוע שלכם. מקומות בטבע כגון חופי ים, יערות ירוקים ופסטורליים, לופטים מפוארים וחדרי אירוח מעוצבים. מאור והצוות יעמדו לרשותכם ביום שמחתכם לאירוע מוצלח ומרגש. קייטרינג לאירועים

שירותי שף-טו-גו

אוכל מוכן לשבת, קייטרינג אוכל מוכן

בארוחת שף טו-גו תוכלו לבחור ארוחות ומנות שף מפוארות בעלות סבירה ביותר. לבצע הזמנה ותוך 48 שעות ארוחת השף תהיה אצלכם בבית, במשרד, בצימר ובכל מקום שתבחרו.

 

כמו כן תוכלו להזמין גם ארוחות בריאות או ארוחות מוכנות לאירועים ביתיים. שף טו-גו

וילה לאירועים + בריכה – שהות חינם! משלמים רק על הארוחה

במרחק 25-30 דקות מתל אביב שוכנת עבורכם וילה VIP לאירועי שף הכוללת חלל פנימי מעוצב עם גלריית אוכל, ציורי שמן קולינריים, חנייה בשפע, אינטרנט אלחוטי, מוזיקת רקע, מטבח סטודיו מעוצב ועוד.

 

עד 25-30 איש בחלל הפנימי + עד 10-15 איש בגינה של הוילה. כנסו כאן לפרטים נוספים אודות הוילה לאירועים.

איט קוויז – תחרות אוכל נושאת פרסים!

איט קוויז (EatQuiz) הוא קונספט חדשני של חידון אוכל בו המשתתפים נהנים ממנות שף טעימות ונדרשים לענות על שאלון ולגלות מה הגישו להם במנה. 

 

המנצח במבחן הטעימות זוכה בכסף או במתנות יקרות ערך. אך מעבר לכך מדובר בחוויה קולינרית ייחודית ומאתגרת מאוד. כנסו לקריאת פרטים נוספים אודות איט קוויז.

לבירורים ופרטים נוספים אודות השירות: 

צלצלו עכשיו למאור נתן 050-786-7711 או צרו קשר בטופס הבא ונחזור אליכם עם פרטים והצעות.

 

.

שף פרטי לארוחת גורמה מאור נתן

במיוחד בשבילך

אירועי שף החל מ 150 שח

מ 150 ועד 500 שח לסועד!

רוצה להתייעץ עם השף?